Amenajare lounge aeroport 1
Acum ceva vreme (sau cum ar zice o buna prietena, acum o suma de luni) am avut un client (unul din putinii clienti fideli si seriosi ai FISH Studio) care a participat la o licitatie pentru o amenajare interoara, subiectul in discutie fiind 2 saloane dintr-un aeroport. Il aveti aici pe primul din ele, care e mai mic. Amenajarea a fost propusa de ei in totalitate si pozulicile in trei dimensiuni virtuale executate cu virtuozitate de noi (adica eu si Cristiana). Per total, a fost un proiect bun din punctul meu de vedere (chiar daca, din cate stiu, n-a castigat licitatia), si nu mi-e rusine cu el in portofoliu, desi, ca deobicei, a fost facut in mare graba si cu “corner-cutting”, din lipsa fizica de timp.
As fi curios daca oamenii care citesc sunt interesati de detalii mai tehnice sau nu despre proiectele postate. Ei bine?
Arata foarte bine! Ce software ai folosit pentru randari?
multumesc frumos pentru apreciere.
soft:
– planurile vin in autoCAD si le curat nitel inainte sa le bag in 3D
– 3D studio max pentru modelare, texturi lumini
– vray pentru randare
– photoshop pentru editare/creare de texturi si post-procesare
atat pentru max cat si pentru photoshop folosesc mai multe pluginuri 3rd party.
am un tutorial pe drum despre cum lucrez. il voi posta in cateva zile.
superbe proiectele..astepttam tutorialul si o lista cu pluginuri 3rd party daca s-ar putea!!!
Multumesc
pluginuri de max:
– foloseam SpeedTree pentru vegetatie insa pluginul de Max nu se mai face si nu se mai potriveste cu versiunea de Max folosita, asa ca cea mai buna varianta pana acum (in afara de copaci importati din biblioteci, care insa au milioane de poligoane) este OnyxTREE, al carui plugin de Max se cheama TreeSTORM
– folosesc Greeble pentru vecinatati uneori sau pentru pseudo-detaliere
– folosesc uneori un script pentru iarba, alteori o fac cu displacement si alteori folosesc VrayFur
– mi-am scris cateva scripturi singur (de exemplu unu care ma ajuta sa pun pomi aleator rotiti si scalati rapid, sau unu care imi automatizeaza procesu de Extrude-Inset-Extrude pentru geamuri si usi)
– Vray Ambient Occlusion – care imi randeaza un dirt map foarte rapid si fara multe setari, pe care-l folosesc pe urma in post procesare
pentru Photoshop
– de la Richard Rosenman – Diffuse Glow (free) si DOF Pro
– Power Retouche (in special Saturation – care e net superior celui nativ)
[…] a doua a proiectului prezentat aici. Al doilea lounge de aeroport, mai mare ca primul, si ceva mai muncit. Avand in vedere termenul […]